Same shit, different names?

Jag har inte uppdaterat på ett tag, det på grund av att jag har varit inne i en väldigt mörk period i mitt liv. Jag har nämligen bott i Barnarp i helgen. Men nu är jag på gång igen, och tidigare idag ringde telefonen och som ni alla säkert vet är det aldrig någon som svarar här hemma, så jag tog tag i det idag. Det lät ungefär såhär:

- Heej, det är niippe!
- bluuehr daansheh uuttteheenh.
- va sa du sa du?
- BLUUEHR DAANSHEH UUTTTWNHEENH!!
- Jag förstår int..
- bluuear uuudgh ohhh,
- Ursäkta, men jag förstår inte vad du sä.... I can't understand what you're saying.
- Ueehhsät meee, feel aav miii. 

Och sedan la han på. Jag är tror det var antingen en dansk eller en alien. Kan alternativt varit vem som helst med två kilo gröt i halsen. Jag vet inte.

//

Nippe, som laddar för korvfesterna som komma skall


Kommentarer
Postat av: Sudden

Välkommen hem igen Nippe. Hörde att du var riktigt slut efter Barnarpsvistelsen. Har der kört hårt med dig där? Förstår inte Barnarparna att du börjar bli en gammal gubbe. Eller har jag fel? Du är ju en kämpe när det gäller att springa efter bollar. Även jag har börjaat motonera jag med. Fick ju kul grejer av din Matte till julklapp och drar iväg över golven med dem så det smäller i väggarna. Slog sönder min "inneboendes" vas i går. Hon blev ledsen och jag stack och gömde mig. Skämdes riktigt. Ja, nu ska jag gå och lägga mig på min plats. En resväska är min säng f.t. Den är skitskön. Mjau på dig.

2009-01-07 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0