Resumé- Mars

Höll på att glömma bort del tre helt och hållet, men här kommer den iallafall.

Mars

Mars alltså, månaden då jag föddes, månaden då husse föddes, månaden då Carolina Klüft slutar med sjukamp. Gillar inte klyftpotatisen så värst mycket ändå, säg vad ni vill men jag står på mig! Inte bokstavligen, men ändå.

Men som sagt var det ju min födelsedag i mars, närmare bestämmt den sjunde. Men hur kul är det att fylla år när man inte ens får ha ett kalas med släkten, fick bli trippla korvfestar istället. phhmpf, eller appysch som jag brukar säga.

Lite senare samma månad åkte också männen i huset upp till fjällen och lämnade mig själv med matte här hemma, det var ganska skönt ibland ändå. Mycket plats liksom, och jag fick en egen säng också. Det var skojsigt.

Nej, men nu ska jag ta och gå o lägga mig. God natt på er.

//

Nippe, som är bedrövad över hans födelsedagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0