Pinsamt värre

Idag när jag var ute och gick, det ska läggas till att det var ganska mörkt också. Men iallafall, jag gick och lyssnade på min ipod då en väldigt bra låt, nämligen Paradise city med Guns N' Roses, spelades för tillfället. Eftersom det är en låt där man gärna sjunger med en aning i, så gjorde jag just det.

Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty, Oh wan't you please take me home.

När jag kommit förbi refrängen slänger jag nosen lite snabbt till vänster, och då ser jag att det sitter två stycken mörkt klädda tvåbenare på en parkbänk. De har alltså hört allt jag har sjungt. Laagom pinsamt liksom.


Tur att jag sjunger bra iallafall.

//

Nippe, som funderar på att slå en sjua.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Tjena kompis. Tänk vad "tvåbenet" måste bliviat förvånad när du sjung Nippe. Kan du inte sjunga för min "inneboende" nästa helg då hon firar sin födelsedag? Det skulle hon uppskatta och du få din levertjohej. Mjau från mig.

2009-01-18 @ 11:01:25
Postat av: Anonym

Självklart kan jag göra det, vi ses på söndag kompis!

2009-01-18 @ 14:00:08
Postat av: Sudden

Hej du Charmören. Inte min utan Lasies alltså. Tar du med tjejen på söndag? Då får jag köpa dubbel ranson levertjohej. Tror du hon är lika rädd för mig som du är? Du får ju inte göra bort dig och visa henne hur du känner för mig. Jag ska inte reta dig eller skvallra hur vi har det. Ja än en gång, välkommen. Mjau

2009-01-19 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0