April, April din dumma sill

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var ju faktiskt på dejt med Lassie och då kommer självklart bloggen i andrahand.

Men nu fortsätter vi iallafall på resumén, och vi går in på mattes födelsedagsmånad.

April

Månaden då matte som sagt fyller år, i hänsyn till henne säger vi inte hur mycket. Detta var också månaden då Hv tog sm-guldet och finalds utrikersminister Ilkka Kanerva tvingades avgå efter att ha skickat 200 sms till en strippa (Fråga mig inte varför jag ens bryr mig om att skriva det). Alltså en ganska bra månad med andra ord.

I och med hockeyn, som jag inte fick gå på, fick jag ju mycket mer tid till mina korvfester. Det var också i april jag började prata mycket med Bengt-Göran som bor på juneporten. Han har inget riktigt jobb, men jag brukar ge honom lite extra pengar ibland när han köper ut korv. Detta betydde ju genast att det blev mycket enklare med fester.

Men detta var också månaden då jag köpte min första uppblåstbara Lassie från USA, jag blev mycket nöjd med kvalitén och uthålligheten.


Ni får själv räkna ut vad bilden
har för sammanhang med texten.
Hihi.


//

Nippe, som längtar tills nästa dejt med lassie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0