Jag mötte Lassie

Helt sjukt alltså, man vaknar upp som en vanlig fredagsmorgon och tar sin kaffe tillsammans med tidningen. Sen så ska man kolla sin mejl lite, och vad ser man där då? Jo, ett mejl. Ett mejl från min stora kärlek Lassie, så snart kan ni använda er av "Jag mötte Lassie"- uttrycket igen.

Här är mejlet:

Hej Nippe!  

Det är Lassie, jag gick in på ett jobb och tjuvade en dator som stog påslagen. Jag har nämligen hört talas om dig Nippe. Att du är en stor beundrare till mig och speciellt mina filmer BLINK BLINK!. Jag har ju lagt filmkarriären bakom mig nu. Men jag kände mig inte helt klar med karriären så nu åker jag runt och föreläser på olika hundskolor i landet.  Jag har läst lite i din blogg och anammade ditt råd när det gäller att skita ner mig. Jag gjorde detta mitt under en föreläsning jag höll. Högt och tydligt. Och JA! det blev succe! Jag har inte slutat sedan dess. Även många av mina elever gör detta dagligen.  Så eftersom du var upp finnaren till denna ide så föreslår jag en dejt som tack. Vad säger du? Skulle det funka?  

Vänliga hälsningar din Lassie 

 
Ps. Snygging där! Ds


//

Nippe, som är alldeles för glad just nu!

Kommentarer
Postat av: Camme

Grattis Nippe. Verkligen helt otroligt! Va kul. När får vi träffa henne?



2009-01-16 @ 15:28:21
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte riktigt, husse och matte säger ju att Lassie är död. Och att Lassie var en kille dessutom, men så är det ju verkligen inte. För det hade gjort mig bög, och det är jag ju inte. Det vet ni ju alla.



Vi ska ha våran dejt ikväll, får se hur det går efter det. Har du något sista minuten tips kanske?

2009-01-16 @ 18:31:57
Postat av: Sudden

Nippe, var det en tjej? "Inneboenden" säger att Lassie var en tjej men kan hon ju inte veta för hon har ju bara sett filmen. Nu vet du va? Kan du viska det till mig nästa helg om du får levertjohej av mej? Mjau så länge.

2009-01-16 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0