Inbördeskrig!

Designen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, för som jag hade tänkt mig var väldigt fult.

Lite besviken också på att jag inte fick en ända gissning igår, bidrar ändå med rätt svar och kattens dikt.




Nu Nippe så ska jag berätta hur jag har det.

Instängd eller utslängd
vår ras får tåla mycket
men vi är sega
så vi håller nog för trycket

själv är jag innekatt
med rivbräda och låda

med mums för kissemat
på fat
jag behver ej
katt- och råttadansen tråda. Mjau på dig.


//

Nippe, som måste fundera på hans framtida kärriärval


Kommentarer
Postat av: sudd

2009-01-15 @ 19:13:50
Postat av: Sudden

Nippe. Varför klagar du? Din blogg är ju jättefin. Passar till din päls. Hördudu,kan du tala om när din broder spelar innebandy nästkommande helg. Inte denna alltså. Den dag han är ledig så är du välkommen till mig och jag ska bjuda dig på levertjohej=leverpastej.Du kan ta släkten med dig också.

2009-01-15 @ 19:18:46
Postat av: Sudden

Nippe. Jag såg och lyssnade på låten du lagt ut på din blogg. Vad är det för fel på de tvåbenta? Slår ihjäl varandra. Till vad nytta. Det är ju skilnad på oss för vi är ju bästa vänner eller hur. Hehe=skratt från en katt.

2009-01-15 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0