Gissa låten!

Just det ja, glömde att jag skulle härma Camme lite.

Börjar med en enkel idag, många svar vill jag ha också. Annars jäklar.



Vad vi har här, är misslyckande att snacka.
Vissa kan du bara inte nå.
Så du får vad vi hade här förra veckan (Resterna, rotmos och fläkslägg)
Det är så han vill ha det!
Och det får han.
Jag gillar det inte mer än er guuubbar.

Titta på era unga grabbar slåss.
Titta på era kvinnor gråta.
Titta på era unga män dyka/dö/gyttja.
Det är så det alltid varit förr.

Titta på allt hat vi avlar.
Titta på all rädsla vi matar.
Titta på alla liv vi leder.
Det är så det alltid varit förr.


//

Nippe, som helt klart borde satsa på arbete som låttextöversättare.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Kära vän har du börjat med poesi då hänger jag på. Den "inneboende " kör med det så hon kom in i en bok. Men tror du hon stannade där? Nej du hon har suttit med en massa papper hela kvällen och natten. Hon hjälper sin syster som bor i TABERG. I morgon ska jag leta i mina papper och skriva till dig hur jag har det. Jag hatr skrivit ner det när jag var lite deppig. Mjau och tass från mig.

2009-01-15 @ 01:11:37
Postat av: Sudden

Nu Nippe så ska jag berätta hur jag har det.



Instängd eller utslängd

vår ras får tåla mycket

men vi är sega

så vi håller nog för trycket



själv är jag innekatt

med rivbräda och låda



med mums för kissemat

på fat

jag behver ej

katt- och råttadansen tråda. Mjau på dig.

2009-01-15 @ 11:04:53
Postat av: Sudden

Hej igen. Är du ensam nu? Klockan är 13.36. Jag vill bara berätta att JAG har SJU liv. Hur många har du???? Hehe och mjauuuuu. Tänk dig SJU. Hehe.

2009-01-15 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0