Dirty, but good.

Får än en gång be om ursäkt för att ni blev utan inlägg igår, men det kostar att ligga på topp. Och på Lassie. (Oooops, så får man inte säga)

Men iallafall kör vi vidare.

Maj

Denna månad då båda min kära systrar fyllde år, 23 respektive 25. Detta var också månaden då en rymdsond landade på mars och Usain Bolt presenterade sig på allvar. De båda händelserna har dock ingenting att göra med varandra.

Annars var det en ganska lugn månad för min del, jag fick dock ta hand om Kåre som inte var riktigt lika lugn. Han hade nämligen börjat "värma upp" inför hans födelsedag månaden efter.


Gissa låten

This thing called love I just can't handle it
Den här saken kallad kärlek, jag kan bara inte hantera det.
Den här saken kallad kärlek, jag måste komma runt det
Jag är inte redo
Galen liten *** ***** *******
Den här saken kallad kärlek
Det gråter som en bebis
I en vagga hela natten
Det svänger (Woohoo)
Det lever   (Woohoo)
Det skakar som en gelé fisk
Jag gillar det typ
Galen liten *** ****** ******



//

Nippe, som känner sig väldigt finurlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0