Det var gott me kan jag lova er.

Många säger ju gott nytt år liksom, men om vi ska snacka om gott så är verkligen min leverpastejssmörgåstårta något för ämnet. Det kan jag lova er. Men som ni säkert vet så finns det mycket som hör hemma under den kategorin. Till exempel, levergodis, god is, levertandkräm, lever, leverpastej, kött, korv o.s.v.

Imorgon åker ju brosan till glenn-land över helgen, och husse och matte åker på lördag. Gissa var jag ska bo?

Precis, i barnarp. Känns som ganska dålig tajming för mitt inlägg här om dagen. Men det ska vi nog gottgöra, på något sätt.



min otroligt smaskiga smöriga gås tårta.


//

Nippe, som allt kan pressa ner lite lever till.


Kommentarer
Postat av: Sudden

Haha ska du vara fången i Barnarp i flera dagar? Jag skulle inte sätta min tass där ens och det måste du göra för du får inte vara med i Götet din stackare.Jag ska vara snäll emot dig när vi träffas igen för då är du väl lite miljöskadad. Jag lovar, jag ska inte tassasera dig då. Mjau på dig för denna gången. PS. Kärringen hälsar DS

2009-01-04 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0