Årsresumé- Part one

Jamen då kör vi väl igång, det ska komma gästblogg från katten också. Jag lovar på hedersord. Men så länge kör jag igång min årsresumé. Och logiskt nog börjar vi i Januari

Januari

Första månaden på det då nya året var ganska lugn, "my human brother" hade nyligen börjat få det ganska slappt i skolan, så det blev inte alltför mycket korvfester.
 
Dock så hade jag en helg ledig, nämligen trettondagshelgen då broshan var i göteborg och spelade innebandy, med matte och husse på läktaren. Och eftersom mattias lag är så sjukt jädrans kalasbra så spelade de ju länge, och jag kunde ha ett riktigt raveparty. Till och med kåre kom ner med några kompisar, och det gick vilt till kan jag lova er.
Matte och husse trodde dock jag var någon annanstans, men de skulle bara veta. Säg ingenting till dem förresten, då kanske jag får ute-gångs-förhud eller något. Inte för jag vet vad det skulle vara för något, men det låter inte som något positivt. Fast de kanske förstod någonting ändå, eftersom det inte riktigt såg ut som när de åkte. Förövrigt känner jag att jag kan dra vissa likheter med Corey Worthington, skön snubbe med skön självakting.

För er som inte vet vem Corey är, än:






Jaja, det var allt för idag. I'll be back!

//

Nippe, som är på gång! Han är laddad, han är täänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0