Årsresumé- Juni

Juni

Juni, månaden då Kåre fyllde år och hade en brakarfest. En brakarfest som verkligen spårade ur ordentligt, detta fick till och med Kåre att yttra orden "Jag lovar er att jag aldrig mer ska dricka igen"

Chockerande av dessa ord gick jag dock vidare i mitt liv, och vad som följde under månaden var bland annat brorsans födelsedag och FRA-lagen slogs igenom, inte så bra direkt. Nu kan jag inte bomba vad jag vill längre liksom. Lite tråkigt må jag säga.

Men iallafall så drog festerna igång ordentligt, och jag la på mig några kilo efter all korv som slank ner, men detta motionerades bort gaaanska så snabbt om man säger så.


Här kan man då se några av mina extra kilo, helt utmattad är jga också som ni ser.

//

Nippe, som är glad över att vinterpälsen är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0