Årsresumé- Februari

Vi fortsätter med logiken, och tar nästa kliv till den andra månaden på året då bland annat lilla Lovisa kom till världen. Om ni vill veta mer om hur barn kommer till så står jag gärna till er tjänst.

Februari

Som jag sa var februari en väldigt bra månad. Förutom Lovisas födelse så började jag även prata lite med Lassie (Vars riktiga namn inte borde nå allmänheten, men jag vet ju såklart) och i samband med det minsakade också mina premunationer på "hundjobb" och mannen som "talar" med hundar ganska drastiskt.

Istället hittade jag en väldigt bra sida som heter Lovefilm, jag föll direkt för titeln och det hittades en och annan Lassie kan jag lova er.

Så sammanfattningsvis kan man väl säga att Februari var lite mer inriktat på familjen än på korven. Men sånt behövs ju det också.


En (ganska) nyfödd Lovisa




Återigen blir jag varm i kroppen, jag kanske borde skruva ner värmen på elementet lite.


//

Nippe, som inte riktigt vet vad han gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0