Skådespeleri

Visst skulle de va skittufft att hyra in en skådespelare för att spela mig? Liksom lura allihopa att jag har gått och blivit människa, med mörk röst dessutom. Ingen fjollig pipig röst á la Jonas Gardell utan mer åt Persbrandt hållet (Obs, varning för känsliga lyssnare)

Eller varför inte med lite rysk accent, i form av John Malkovich. Tänk er "Skit neer dig" istället för "Mr. Son of a bitch i slutet av klippet, klockrent ju.

Hur som helst, tror jag det skulle va skitskoj att lura dem såhär. Bara så ni vet.

//

Nippe, som känner sig lite väl rysk idag.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Tjena kompis. Ser att du ligger på en spikmatta. OJHO Det gör jag med men en riktig sådan, den som min "inneboende" fick i julklapp av dina släktingar. Hon har monopol på den tror hon men nu har jag lagt beslag på den. Börjar med huvudet för att se om jag mår bättre. Aj, det sticks ju bara men skrutt den som ger sig, jag tänker inte vara sämre än "inneboenden". Hon ligge ibland en timme men sedan är hon prickig över hela ryggen. Jag ska berätta en hemlis för dig. Jag har börjat gilla vedrökt (vad det är för något) skinka. Vet du varför? Jo för att den är dyr. Dyrare än räkor. Det du. Men min utfodrare har nu sett hur de gör när de skjuter djur (som inte kan skriva på dator)så nu ska hon bli VEGETARIAN. Tänk dig. Vad ska jag göra då för att få mat? Ge mig ut och jaga råttor? Nej, för 17 inte jag inte. Möjligen fåglar men då får jag stryk och fjädrar i käften. Jag får väl svälta. Har du något torrfoder till mig? Hon kan väl inte se vad som är i den maten i alla fall. Men man vet aldrig. Hur ska mitt liv bli? Nu vet jag. Hon har glömt att klippa klorna på mig så hon kan få smaka på dem. Mjau för denna gången och tass på dig med indragna klor. Märker du att jag fjäskar.

2009-03-04 @ 19:59:48
Postat av: Sudden

Du kompis! Jag glömde en sak. Har du inte tänkt på att att det är bara människor som behöver skådisar?

Varför? Jo de är inte ÄKTA. De bara lådsas som min "inneboende" gör. Säger: Lilla misssen vad jag tycker om dig och gulligull. Gulla mig hit och gulla mig dit.Bara fjäsk och det är av henne jag lärt mig fjäska för dig. Så ska hon bli VEGETERIAN och satt och slafsade i sig en hel halv kyckling framför tvn och jag fick titta på. Tala om skådisar. Godnattmjau på dig från kompisen.

2009-03-04 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0