Sälen och syster(samhet?)

Okej, anledningen till att jag inte har skrivit än är att systern (Camme) ännu inte har skickat mig några bilder. Blame her.

Men hursomhelst kör vi en liten update om veckan som har varit, bland annat så har jag fått komma med i ett pokergäng, fast som faktiskt skrivs pokeryäng skulle jag tro(?)

Och ska man lira poker, så måste man ju ha ett riktigt pokerface också såklart, och jag hade gärnat visat er hur jag gör men eftersom jag inte har sminkat mig eller fixat pälsen idag så får ni föreställa er själva. Det enda ni behöver göra är att dra ihop kinderna så mycket ni kan, puta ut lite med läpparna och spärra upp ögonen. För att få ut maximal utdelning av pokerspelandet kan man ibland lägga till ett litet enkelt "Panik?" om någon förlorar eller dylikt. Smart va?

Att notera är också att vårat pokeryäng håller till i en säng. (Gissa varför)

Men nog om pokern, det inlägget var ju egentligen till för att skriva om allt skid, skoter, och vad man nu kan åka på- åkande. Men jag kan ju säga att det var ju mer än en gång jag blev besviken, först köper man inte ens hem ett liftkort och för att strö salt i såren får jag inte ens åka skojter. Och det hör man ju på namnet, det bara måste ju vara kul. Och till råga på allt får jag inte ens sova, nejdå. Jag måste med ut i snön och frysa ****** av mig. 

Det enda som var över förväntan var att det fanns så mycket sängar, och att man fick en lassiebok medföljande i stugan också. Men utan ***** har jag ju ingen värst använding för något utav det ändå så. 

 
En väldigt besviken Nippe, dock i helt fel sammanhang.
Men who cares liksom? Och nej, det är ingen mustasch.
Det är bara min mun. Min ledsna mun.

Men (Tänk er Tony Irving), trots alla besvikelser om upplevelser och sådant så hade jag ganska skoj ändå, Förutom när jag frös, inte fick sova, alla andra åkte skidor eller skojter. Eller åt för delen. Men annars var det kul, ibland fick jag till och med lite uppmärksamhet, och bebisen kastade bollen till mig. Fick pussar och klapp av henne också, hon är väldigt snäll ändå lilla Lovisa, men hon kan verkligen fisa.


//

Nippe, som är glad över att någon äntligen lyssnar på när han säger "skit ner dig"

Kommentarer
Postat av: Sudden

Tjena kompis. Kontentan av det hela du berättat är visst att alla andra hade kul utav bara farten men du fick ligga i sängarna och slagga eller vara ute och frysa. Vi snackar om det när vi träffas för då kan du ju säga vad du egentligen tycker. Är det inte skönt att vara hemma? Oj, nu blir jag en sådan där oman. Du vet räkoman. Ska få min dos innan jag lägger mig så den "inneboende" får sova ifred i morgon. Akta dig för gänget de vill bara ha dina surt förtjänade pengar. Det är bättre att ge mig dem till räkor. Mjau på dig.

2009-02-09 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0