1-årsdagen

Grattis Lovisa!


Kommentarer
Postat av: Sudden

Hejkompis! Jag hade tappat bort dig i min dator ett tag men nu har jag hittat tillbaka till dig igen. Tack gode gud för det. Jag har saknat dig och letat och letat dag och natt. Vet du att jag är jättedeppig nu. Min "inneboende" sa att jag inte får följa med och gratta 1:öringen eller vad hon nu är, för att du är där. Kan du förstå???? Inte jag. Skit också. Jag får stanna hemma med RÄKOR som tröst. Det hjälper inte denna gången för jag har börjat ÄLSKA dig. Ja dögillar din blogg. Kan du inte hjälpa mig att göra en sådan också? Min "inneboende" är ju inte så strong på det och ska jag behöva lida för det? Det tycker inte jag. Mjau på dig och var lycklig att du får gratta ettöringen.

2009-02-27 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0