Nippe hejar!




Nippe hejar, gör det ni också!

//

En nervös men taggad Nippe.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Heja Nippe. Nu gäller det i kväll. Den dj--la inneboenden hämtade mig i går hos en sportfantast så jag fick inte vara med i gänget som hejar på HV.Fick se "det okända" hos henne.Spöken blaha. Hur tror du jag känner mig? Och i kväll då. Jag ska bita och riva henne på benen om jag inte får kolla HV i kväll. Du må tro att det är kul hos sportfantasten. Där tjohas och gastas det som sjutton och de ha Wischy till hjälp. Där är det fest då. Dumt nog hängde jag med henne hem. Räknade med RÄKOR och det blev det ju visserligen men vad är det jamfört med HV. Mjau på dig lyckost som får kolla på HV.

2009-03-12 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0