Fjällsamhet (?)

På lördag smäller det, då bär det av till hundfjället. Ska bli så jäklans kul.

- Mattias säger att det inte är så mycket hundar där, trots att det heter hundfjället. Jag tror han ljuger.
- Matte säger att jag inte behöver ha med mig kodisar, trots att det heter hundfjället. Jag tror hon ljuger.
- Husse säger att jag inte får åka skidor där uppe, trots att det heter hundfjället. Jag tror han ljuger.
- Mattias säger att hunder inte får vara i backarna, trots att det heter hundfjället. Jag tror han ljuger.

Antingen bor jag med ett par jävla lögnhalsar, eller så är jag faktiskt inte hund. Vad tror ni?

 // Nippe, som har använt Bode Miller, aka Killer miller som pseudonym då han tävlar.

Kommentarer
Postat av: Sudden

Mjauuuuu... Lyckans dig för fjällresan. Så klart de ljuger för dig. De flesta tvåbenta ligger på alla fyra i backarna så de ser inten skillnad på dig och dem. Kör hårt Nippe. Skicka ett kort till mig så jag får se lite snö. Fick du levertjohejen eller snodde någon den för dig? De verkar ju inte pålitlga de tvåbenta i din omgivning. Mjau en gång till från mig.

2009-01-30 @ 17:35:41
Postat av: Sudden

Din broder Matte har blivit riktigt vuxen. Han hälsade på min "inneboende" när de möttes på stan fast han hade en massa kompisar med sig. Det du, tyder på mognad. Hälsa Mjau till honom.

2009-01-30 @ 17:38:35
Postat av: Sudden

Hej kompis, välkommen hem. Min inneboende säger att jag är en oman eller ist. Begriprer du vad hon menar? Själv säger hon att jag är en räkoman. Är det detsamma som knarkoman eller alkolist? Skit att man sullle åka dig på räkor då. Varje gång jag ser henne så ser jag en räka. Kan du berätta vad det betyder. Jag väcker henne på morgonen vid SENAST 06.30 och då går hon upp och ger mig RÄKOR så hon kan somna om annars drar jag täcket av henne.

Har du haft det bra. Hur många tvåbenta stod på sina ben i backarna? Vann du? Vi hörs och mjau från mig.

2009-02-07 @ 13:14:18
Postat av: Sudden

Hörru, hallå där. Har inte brorsan din öppnat bloggen eller är det jag som inget fattar? Vill ju höra hur du haft det för sjutton. En annan är ju instängd och har bara din blogg att se fram emot. Det är ju därför jag är så inställsam och skickar levertjohejet till dig. Min "inneboende" var inne på Cammes blogg och har fått höra lite men det var ju inget om dig så helt ointresant för mig alltså. Mjau på dig i alla fall.

2009-02-09 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0