Vad gör jag?

Kattaskrället kommenterade här under att han ville att jag skulle skriva, och nu gör jag ju det. Förstår inte varför jag lyssnar på honom dock.

Men när vi ändå är igång kan vi ju lika gärna köra på, och idag ska vi prata om helvetet. Också kallat Barnarp.

Jag menar, vad är bra med det här stället egentligen? Inte ens en affär, en enda pizzeria som tydligen inte duger heller då man uppenbarligen åker ner till råslätt och köper pizza istället. 

De har ju en idrottsanläggning också, men vafan ska de me den till egentligen? Vinner ju inte ett skit ändå. Och när de väl gör det så gör de det i Norrahammar. Är inte det lite ironiskt?

Barnarp Kickers? Vad är det för något då? Säkerligen var det någon liten Hells-Angels wannabe som kom på det hela, men kunde de inte kommit upp med ett bättre namn iallafall? Barnarp Kickers? Barnarps Sparkare liksom. Andra motorcykelgäng kommer med pistoler, knivar, knogjärn och allt möjligt. Men nejdå, Barnarpna har ju sina ben.

Men, av någon konstig anledning, så har jag systern, ralle och lovisa valt att flytta dit, för att hitta något positivt i det hela.


//

Nippe, som har en varm weekend framför sig.

Kommentarer
Postat av: Camme

Haha, ja och det lär ju inte bli lätt för dig efter detta inlägget. Men jag håller med, fan va töntigt namn på ett så kallat gäng. Haha

2008-12-29 @ 22:32:27
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: Nippe

Var jag taskig? :(

2008-12-29 @ 22:37:59
URL: http://lifeofnippe.blogg.se/
Postat av: Camme

Haha, nä de va skoj

2008-12-29 @ 23:06:09
URL: http://cammomill.blogg.se/
Postat av: sudden

Jasså, du iddes svara mej till sist. Jag har visserligen dragit in klorna men jag kan ju lägga av en liten Kick om du inte passar dig. Minns du innan jul när jag låg på bordet och du inte såg mig. Kommer du ihåg vad jag gjorde då? Jo jag gav dig en Kick med tassen. Den duger visst till lite av varje den. Din härskarinna vrålade på mig så jag fick skärpa mig.Ja du Nippe jag gillar dig men det är festligt att du är lite skrajsen för mig. Du skulle ju kunna sluka mig i ett nafs om du ville. Tass från halvkompisen Sudden. Kärringen som bor hos mig hälsar också.

2008-12-30 @ 21:01:30
Postat av: Nippe

Inte smart av dig där lille katt, nu väntar jag bara på tillfälle. Mumsigt.

2008-12-30 @ 21:09:16
URL: http://lifeofnippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0