Usch och fy!

Jag bloggade inte igår, tro inte att jag tänker me om förlåtelse för det. Jag skiter väl fullständigt i vad ni tycker, jag ska inte säga att jag hade annat för mig heller, för det hade jag inte.

Jaja, nu till dagens inlägg som ska handla om saker jag ogillar, då kör vi.

* Folk som inte ger mig mat   (Right back at you liksom!)
* Folk som inte ger mig godis
* Folk som inte leker med mig (Tack detsamma liksom)
* Folk som säger att jag är tjock. (Det är jag verkligen INTE)
* Folk som inte tycker om hundar.

Men mest av allt:

* Folk som inte bryr sig om mig, usch och fy!

//

Nippe, som är på ovanligt bra humör  idag.


Kommentarer
Postat av: Nippe

Inte tjock, bara lite fylligare pals an andra hundar

2008-12-17 @ 15:20:01
Postat av: Nippe

Men vafan, vem är det som hela tiden kommenterar med min tass?!

2008-12-17 @ 15:32:53
URL: http://lifeofnippe.blogg.se/
Postat av: Camme

Oj, det är jag, det står kvar från länge tillbaka. Förlåt. kommer upp somautomatiskt val. Märkligt. Ska kolla nogare

2008-12-17 @ 19:43:01
Postat av: Nippe

Är du inte snäll får du inga julklappar av tomten!

2008-12-17 @ 19:51:55
URL: http://lifeofnippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0