Trevligt besök och Kåre i farten

Idag har jag fått trevligt besök i form av syrrorna, ralle B, kusinen Hanna och systerdottern Lovisa.
Här är alla samlade på bild, förutom Ralle då. Och fiskrensarn. (Glenn?)



Jag tycker om Lovisa nu, för nu gillar hon mig. Hon är snäll tycker jag, och söt.


Men tyvärr är ju Kåre också här idag, och det är nog bäst att Lovisa undviker att träffa Kåre så länge som möjligt, så när hon var på väg mot en redan däckad Kåre så fick man skynda sig att kasta iväg honom. Kåre alltså. Han har ju inte det bästa inflytandet direkt.

Men jag älskar honom ändå, fast jag är fortfarande konfunderad över hans otroligt stora anus-hål.



Den här gången är det faktiskt Kåre på bilden, som ni ser har han något vitt under näsan. Fyyyy Kåre!



//

En alldeles för upptagen Nippe.

Kommentarer
Postat av: Fiskrensaren

Kul, verkligen kul ;)

2008-12-08 @ 07:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0