Tjockis!

Nu kan jag tyvärr inte säga emot om någon kallar mig tjock längre. Fyfan vad godis jag har ätit. Men det är ju så på julen, man får massa godis och lite då och då trillar det ner en köttig bulle från bordet. Då blir man glad.


Men man vill ju alltid ha mer ändå liksom, så jag försökte äta upp pappret som godiset hade luggit i. För det luktade lever. Mums filibabba.


Idag var även lektanten här, fy sjuttsingen va glad jag blev. Men jag trodde ju hon skulle fokusera mest på mig, som det brukar vara. Men nejdå, hon gick inte ens ut med mig idag. Istället tittade alla på Lovisa (vilket jag i och för sig kan förstå). Samma Lovisa som försökte skära mig med en CD-skiva, jag kände inte så mycket dock. Den var inte så vass faktiskt..

.
.knappt vass överhuvudtaget..


..Nej, den var verkligen inte det..


//

Nippe, som är helt galen på att han missade Lassie-filmen idag.


Kommentarer
Postat av: sudden

Jag saknar dig. Väntar otåligt på att få höra av dig. Tass från kastraten.

2008-12-29 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0