Stigott

Hej Stigott hör man ju ibland, då kanske ni undrar "vem fan är denna Stigott?". Det ska jag ägna ett inlägg i min välkända och populära blogg åt idag.

Stigott är en kombination av namnen Stig-Ove-Tommy, alltså min husse. Tycker detta smeknamn låter väldigt bra och roligt samtidigt som det ligger bra i mun. Stigott vill få det att verka som att han egentligen inte tycker om smekiset (Ja, jag kallar det så) men innerst inne njuter han. Det vet jag.

Men han gillar det ändå inte lika mycket som syrran och Ralle B gör, och i framtiden kommer antagligen även Lovisa kalla sin morfar "Morfar-Stigott", vilket låter nästan ännu bättre.

//

Nippe, som svamlar på mest för att få inlägget lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0