Skogspromenader

Som sagt tycker jag om att gå i skogen, och det gör jag också oftast varje dag. Men tyvärr får jag ju inte gå själv.
Så antingen är det husse, matte eller matte som hänger med mig. Men de går så sakta, det hjälper ju inte vad jag än gör. Oftast sätter jag fast ett rep i den som jag går med, och går så snabbt jag kan. Men då blir de bara arga och drar tillbaka. Jag vill ju bara gå snabbare liksom.

Till slut när jag har gett upp med repet så kopplar jag loss dem. Och istället springer löst, ibland kommer jag tillbaka för att hämta polarn. Men det hjälper inte, så ibland brukar jag gömma mig någonstans, men det brukar inte heller gå så bra. Men jag har kul iallafall. Hihi.

Så om just du, Usain Bolt läser det här. Kontakta mig på [email protected] så kanske vi kan ta en skogspromenad.


//

Nippe

Kommentarer
Postat av: Camme

Jag skrattar så jag får ont i magen.



Ps. jag har uppdaterat nu. Ds

2008-12-06 @ 16:21:58
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0