Nippe, som är helt borta!

Jag är inte hemma nu (Därav rubriken), men jag lyckas blogga ändå. Helt sjukt alltså. (På tal om sjukt så tycker jag om scrubs!)

Idag ska jag bildblogga lite, wohho (folkets jubel)


Kåre är lite naiv, tror han verkligen någon vill köpa
en tv från husses tid? Sen kan man ju också undra
vad han ska med pengarna till...



Kåres verk..

Undra va han ska me den till? "Hundjobb" kanske är
i behov av ny rekvisita?



Stefan himself:

"Njaa, det är ju inte lätt o hoppa utan ben i kroppen då'va. Plus att underlaget är katastrof
och att jag har en förkylning som inte släppt än då'va. Inte lätt o prestera varje gång, men
det är ju iallafall aldrig jag som är dååålig då'va. Utan alltid någon anledning.


//

Nippe, som är konfunderad över att inläggen blir tråkigare och tråkigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0