Nippe har städat.

Det är sant, idag har jag städat. Fyfan va jag har jobbat på alltså. Tycker dock det är dålig stil att jag inte fick någon pizza när alla andra beställde. Men det är väl smällar man får ta ibland.

Tyvärr så har jag fått en minnesförlust, så jag har glömt bort hur man får in bilder till datorn från mobilen. Så ni får klara er utan bild på undert söta mig ikväll.

Istället tar vi en annan hund, som jag tycker är otroligt otroligt vacker.



Jag blir varm i hela kroppen (Visserligen sitter jag brevid elementet, som är jättevarmt)
men jag tror denna underbara varelse har något med saken att göra också.

//

Nippe, som avslöjar att han imorgon tänker prata om kastrering.


Kommentarer
Postat av: Matte

Gnäll inte! du fick ju det godaste från min pizza, fläskfilebitar!

2008-12-21 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0