Nippe börjar blogga

Så är det, jag föll faktiskt för grupptrycket så att säga. Plus att det imponerar på tikarna en aning.
Första inlägget tänkte jag ägna åt att förklara vem jag är.
     Jag är då en hund på 9 vårar, jag är både morbror (morshund), brorsa and so on. Min pappa heter Ricky och har en bror också. Eller ja, två stycken, en hund och en tonåring.
      Något som uppskattas är  leka med bollar och att äta godis, and not to forget att reta andra, speciellt husse. Det var lite kort (Jag är ganska kort ) om mig själv, kommentera om ni undrar något. Jag avslutar med en bild på underbara mig tänkte jag, yeeeaaah.




Ha det bra,och skit ner er (Jag tycker om att säga det, speciellt till husse)

//Nippe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0