Korvfest

Det är såhär, att när matte (som alltid är sist) åker till jobbet är det ju fritt fram för mig ända till brorsan kommer hem.
Så så fort jag får chansen så är det fullt ös på åsavägen. Direkt när matte har åkt drar jag fram lassieprylarna och släpper in alla sugna festare. Jag plockar fram påsarna med korven, då kanske ni undrar hur jag har fått tag i det?

Jo det är såhär, eftersom jag inte har åldern inne ännu så brukar jag köpa korven svart på parkerningen när jag har följt med och handlat. Om det krisar så brukar jag åka in till korvostemet och be någon korvolist köpa ut till mig, i utbyte mot lite korv.

Nu har ordet korvfest fått en helt annan innebörd, eller hur?

//
Skit ner er

Kommentarer
Postat av: Camme

Haha, så kul

2008-12-04 @ 19:44:08
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0