knips knips

Som jag lovade ska jag idag prata om detta hemska ting som vi alla känner till, som vi alla bävar för. Jag talar givetis om kastrering.

Ett tag var matte inne på att plocka nötter. Mina nötter.



Det här en symobilsk bild, det vet jag. För den symboliserar.


Som sagt så är kastrering ingeting jag föredrar, olika anledningar:

* Nötterna plockas
*  Korven funkar inte som den ska
* Jag blir tjock, och då menar jag inte vinterpälsen
* Nötterna plockas

När vi ändå är inne på det här snacket så drar vi en lista till, med olika namn för impotens:

* När jordens dragningskraft är större än tikens
* Stå-uppkomikerns mardröm
* Kärlekschecken sakar täckning
* Obakad baguette
* Kurragömma mannen

Det här blev ett ganska långt inlägg kände jag, men har man nyklippta klor så har man. Dock ganska svårt att redigera bilder ändå. Men sånt är livet.

Jag avslutar med en bild som summerar inlägget ganska bra.



//

Nippe, som är lättad över att matte tänkte om


Kommentarer
Postat av: sudden

Oh min gud. Vilken tur för dig Nippe. No kastration.

Den som kommenterar vet vad han pratar om. Jag kallas numera för (jag vill knappt säga det) DET. Kan du tänkas att kallas för DET. Inte hane eller hona. När kärringen som jag bor ihop med och jag är ute på promenad. Oh kan du tänka dig, jag i sele. SELE jag får dårdimpen när jag tänker på det. Ja, vad skulle jag säga nu? Jo ibland frågar folk om jag är pojke eller flicka och då säger kärringen att jag är en DET. DET innebär att jag är en kastrat. En sån där utan nötter. Men f-n man jillar ju tjejer ändå. Suck. Jag bor bara kvar hos kärringen för hon har god mat. RÅKOR. Man får vara glad för något. Lyckos dig som hade en förståndig matte. Tass från mig.

2008-12-22 @ 22:07:27
Postat av: sudden

Oh min gud. Vilken tur för dig Nippe. No kastration.

Den som kommenterar vet vad han pratar om. Jag kallas numera för (jag vill knappt säga det) DET. Kan du tänkas att kallas för DET. Inte hane eller hona. När kärringen som jag bor ihop med och jag är ute på promenad (Oh kan du tänka dig) jag i sele, SELE jag får dårdimpen när jag tänker på det. Ja, vad skulle jag säga nu? Jo ibland frågar folk om jag är pojke eller flicka och då säger kärringen att jag är en DET. DET innebär att jag är en kastrat. En sån där utan nötter. Men f-n man gillar ju tjejer ändå. Suck. Jag bor bara kvar hos kärringen för hon har god mat. RÄKOR. Man får vara glad för något. Lyckos dig som hade en förståndig matte. Tass från mig.

2008-12-22 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0