Kåre


Det kanske verkar som att jag är ganska ensam, förutom mina korvfester då. Men så är inte fallet för jag har en väldigt bra vän. Min vän, han heter re, Kå-re.
   
Kåre är en liten lila bäver med stora knark- och alkohol missbruk, men jag älskar honom ändå. 
   
Det finns nog inte många som har varit med om lika mycket i sitt liv som Kåre, bland annat har han blivit utkastad för ett stup och luggit på en bergsklippa en hel dag. Ända tills en livräddningsaktion sattes ihop och Kåre kom hem oskadd.
Han har även hunnit med att bo på Scandic Hotel i Norrköping över en helg, i ett redan uppbokat rum. 
   
En sak som är väldigt speciell med Kåre är att han har ett väldigt stort anushål. Tanken är att man ska lägga godis där i, som jag sedan ska äta. Hur äckligt är inte det?



Det här är en bäver, men det är inte Kåre.
Det är inte ens likt Kåre. Så bilden har
egentligen ingenting med texten att göra överhuvudtaget.




Ni kommer säkert få höre en massa mer om Kåre i framtiden.

//
Nippe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0