Låtgissartävling

Fy vad dåliga ni är alltså, skärpning på er!


Nu blir det en väldigt enkel så ni kan komma igång liksom, men nu vill jag ha många gissingar.


Jag kommer ihåg när, Jag kommer ihåg.
Jag kommer ihåg när jag förlorade mitt minne.
Det var något så trevligt med det stället.
Även dina känslor hade ett eko.
I så mycket utrymme.

Och när du är där ute.
Utan vård.
Yeah!, jag var utan kontakt
Men det var inte för att jag inte visste tillräckligt
Jag visste bara för mycket.

Gör det mig gaaaalen?
Gör det mig gaaaalen?
Gör det mig gaaaalen?
Antagliiiiiiigen!

Och jag hoppas att du har bästa tiden i ditt liv
Men tänk om, det är mitt ända råd.


Kan ingen den, skämms jag över er män i skor.

//

Nippe, som blir helt craazy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0